Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2021 19:01 - Не нося маска и нямам намерение да нося. Безсмислена е, вредна е, гадна е, отвратителна е, безполезна е
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 488 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не нося маска и нямам намерение да нося. Безсмислена е, вредна е, гадна е, отвратителна е, безполезна е

28.07.2021 admin

  image  

Влизам в книжарница Ориндж. Мрачно гледаща служителка полузаплашително ми нарежда да сложа парцал на лицето си. Полулюбезно и отговарям да си гледа работата, сиреч да продава книги, и да не се занимава с бурки, хиджаби, никаби и прочие фереджета. Тя ми отвръща, че ще викне полиция. Казвам и, че нямам нищо против. Разговорът спря дотук. Може би защото ми се догади от книжарница Ориндж и излязох на чист въздух, та служителката не извика полицията, жандармерията и армията.

Историята е пълна с подобни примери – на служители в концлагери, тъмнични изолатори, инквизиции и прочие изверги, които просто са си вършили работата. Законно, разбира се. Защото всички грандиозни зверства в човешката история са извършени съвсем законно.

 

И изродите, които са прилагали античовешките закони, просто са си вършили работата.

Не нося маска и нямам намерение да нося. Безсмислена е, вредна е, гадна е, отвратителна е, безполезна е. Ако зависеше от мен още днес ще премахна маските и ще почна да наказвам типовете, които ги носят. В крайна сметка могат във всеки момент да извършат престъпление и никой да не види как изглеждат, нали така? Само че болното ни общество не избира такива като мен. То избира болни хора да го управляват. В буквалния и преносния смисъл болни.

В крайна сметка всеки гласува за себеподобните си. За нас например гласуват само интелигентни хора, ние не сме ГЕРБ, ИТН или МВРО например.

Но нека оставим болните и да поговорим за здравите. Все повече и все по-усърдно се говори, че ни подготвят за задължителна ваксинация срещу коронагрипа, както и за още по-жестоки ограничителни мерки. Тая няма да стане!!! Не само аз, но и всички от Възраждане ще се борим за правото си на нормален живот и за правото да ни управлява здравия разум, а не психопатщината.

Ще се боря с всички възможни средства, позволени и непозволени. До край! Защото, честно казано, до гуша ми дойде!!!!!!!!!

Костадин Костадинов

https://svobodnoslovo.eu/




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19705931
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031