Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2023 11:01 - © България най–после излиза от Комунизма
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 2734 Коментари: 46 Гласове:
7

Последна промяна: 30.11.2023 17:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
30.11.2023г.

     Ние които сме учили при социализма знаем мисълта на Владимир Илич Ленин «Комунизмът е Съветска власт плюс електрификация на цялата страна …», изказана в речта му «Нашето външно и вътрешно положение и задачите на партията» на 21–ви ноември 1920–та година на Московската губернска конференция на РКП (б) 20–22 ноември, том 42–ри.
За съветската власт Ленин обяснява в речта си «Какво е Съветската власт?», том 38–ми, която реч с пропагандна цел е записана на грамофонни плочи и разпратена из страната. В нея Ленин казва : «Какво е Съветската власт? Каква е същността на това ново правителство, което повечето държави все още не искат или не могат да разберат? Неговата същност, която все повече привлича работниците от всяка страна, е, че преди държавата е била управлявана по един или друг начин от богатите или капиталистите, а сега за първи път държавата се управлява, и то в големи количества, именно от онези класи, които капитализмът потискаше.
За първи път в света държавната власт в Русия е изградена по такъв начин, че само работниците, само работещите селяни, с изключение на експлоататорите, представляват масови организации – Съвети, и цялата държавна власт се предава на тези Съвети … дава възможност да се премине към социализъм. Това дава възможност на онези, които са били потиснати, да се надигнат и да поемат все повече и повече контрол върху държавата, цялото управление на икономиката, цялото управление на производството в свои ръце.
Съветската власт е пътят към социализма, открит от масите на трудещите се и следователно истински и следователно непобедим».
Тази част от комунизма, Съветската власт, в България я нямаше. У нас властта беше на Тодор Живков. Но електрификация имаше. По данни за 2018–та година в България са произведени общо 47 тераватчаса електрическа енергия, а структурата на производството ѝ е следното :
ТЕЦ – 40% (с въглища);
АЕЦ – 35% (атомна електроцентрала);
ТФЕЦ – 5% (топлофикационна електроцентрала);
ЗТЕЦ – 2% (заводска ТЕЦ);
ВЕИ – 16 % (възобновяеми източници, включително ВЕЦ);
ПАВЕЦ – 2% (помпено–акумулираща ВЕЦ).
image

Карта на България с електроцентралите с инсталирана мощност над 20 MW

Първа стъпка към Комунизма България прави на 1–ви юли 1879–та година, "когато по повод посрещането на новоизбрания княз Александър I Български е поставено електрическо осветление на Княжеския дворец и Градската градина в София". И оттогава повече от 100 години върви уверено, след Девети септември 1944–та година с гигантски крачки, а от 4 септември 1974–та година крачи с атомни крачки.
И така до лютата зима на 1985–86–та година, когато беше въведен режим на електрическия ток, с което на практика Народна република България започна да излиза от Комунизма.
Процесът продължи с изваждането от експлоатация на атомни реактори I, II, III и IV на АЕЦ "Козлодуй". През 2003–та година след натиск от Европейския съюз (ЕС) е започната процедура за спиране на четирите реактора с мощност 440 MW, тъй като не отговарят на европейските стандарти за сигурност (Айде, бе! Не отговаряли. А френските по–добри ли са?)
image

Корпусите на I–ви, II–ри, III–ти и IVти реакторни блокове на АЕЦ "Козлодуй"

I –ви и II –ри блок на АЕЦ "Козлодуй" са спрени на 31–ви декември 2002–ра година с решение на правителството на Симеон Сакскобургготски от 19–ти декември същата година.
III –ти и IV –ти блок на АЕЦ "Козлодуй" са спрени на 31–ви декември 2006–та година с решение на правителството на Сергей Станишев от 21–ви декември същата година.
Така тези двамата – Симеон Борисов и Сергей Станишев се изявяват като най–активни борци срещу електрическата част на Комунизма в България.
Процесът на излизане на Република България от Комунизма продължи с окончателното прекратяване строителството на АЕЦ "Белене" и окончателното съсипване на ПАВЕЦ "Чаира" – За първи път от много време започна да се вдига мъглата около фаталната авария, която извади напълно и задълго от строя ПАВЕЦ "Чаира". Уникалната по мащаби и значение за националната електроенергийна система помпено–акумулираща ВЕЦ "катастрофира" през март 2022–ра година при странни обстоятелства – по време на пусков тест след приключил основен ремонт на един от четирите хидроагрегата.
Пораженията се оказаха толкова сериозни, че оттогава цялата централа не работи, текат проверки, разследвания и анализи, които още продължават. Но в четвъртък в Народното събрание министърът на енергетиката Румен Радев разкри потресаващи факти, обясняващи поне донякъде защо се е стигнало до тежкия инцидент. Радев бе извикан на изслушване, за да запознае депутатите със ситуацията.
Оказва се, че ПАВЕЦ "Чаира" е била жестоко експлоатирана през годините, като е работила в режими на свръхнатоварване, за да "балансира" множащите се ВЕИ централи – соларни и вятърни … Министър Радев разкри и друг потресаващ факт – задължителните периодични основни прегледи и ремонти на ПАВЕЦ "Чаира" са били прескачани и бавени с петилетки. Пуснатите през 90–те години мощности е трябвало да бъдат проверявани и рехабилитирани на всеки 12 години. Вместо това първото мащабно по обем и обхват обследване е било проведено през 2013 година, а ремонтно–възстановителните работи са тръгнали чак през 2019 година, обясни Румен Радев пред депутатите.
Изнесените от Радев подробности добавят към съмненията за корупция при ремонтите и за саботаж на работата на централата и друг нюанс – до аварията се е стигнало заради дългогодишно престъпно безхаберие на хората, които са управлявали българската енергетика, НЕК и самата ПАВЕЦ, разказва вестник СЕГА.
На 28–ми март 2012–та година XLI Народно събрание потвърждава взетото преди това решение на правителството на ГЕРБ за спирането на проекта АЕЦ "Белене". В подкрепа на спирането гласуват партиите ГЕРБ и Синята коалиция, против – БСП и "Атака" (с един въздържал се), а ДПС не участва в гласуването.
Така към Активните борци против Комунизма (АБПК) до Симеон Борисов и Сергей Станишев се нареждат Бойко Борисов, дупедатите от ГЕРБ и Синята коалиция, държавни чиновници от отрасъл "Енергетика" и прочие безхаберници на високи обществени постове.
И все пак процесът на излизане на Отечеството от Комунизма протича мудно – 40 години вече – и то заради подривната дейност на Комунистическата номенклатура и ченгетата от Комунистическата Държавна сигурност. Затова тази година и Природата не издържа и се включи в борбата – Селища без ток … В част от населените места и към този момент хората стоят на тъмно. На места нямат и вода … Около 50 см сняг в Габровско и поне 13 села без ток … Без ток са 295 селища … 423 населени места са без ток … Все още 590 населени места нямат ток … Защо селища останаха повече от седмица без ток? … Стотици населени места все още са без ток …"Енерго–про" : 200000 абонати в 832 селища са без ток, пишат медиите.
Има стопански субекти, като "Енерго–про" например, чешка енергийна група, които упорито не искат да излязат от Комунизма. Не искат да се откажат от електричеството. А няма ли електричество, няма и Комунизъм. Това предизвикало протеста на недоволния гражданин Явор Павлов от силистренското село Калипетрово, който нахлул в офиса на компанията
image
Казаното от Ленин изречение за Комунизма и електрификацията се състои от две части. Втората част е «… защото без електрификация не може да се вдигне индустрията».
Така цялото изречение е : «Комунизмът е съветска власт плюс електрификация на цялата страна, защото без електрификация не може да се вдигне индустрията».
А какво е индустрията?
«Съвременната индустрия превърна малката работилница на патриархалния майстор в голямата фабрика на индустриалния капиталист … Едрата индустрия създаде световния пазар, подготвен с откриването на Америка. Световният пазар предизвика колосално развитие на търговията, мореплаването и сухопътните съобщения. То от своя страна доведе до ново разширение на индустрията и колкото повече се разширяваха индустрията, търговията, мореплаването, железните пътища, толкова повече се развиваше буржоазията, умножаваше своите капитали, изтикваше на заден план всички наследени от средновековието класи … На мястото на манифактурата дойде съвременната едра индустрия, на мястото на промишленото средно съсловие дойдоха индустриалците–милионери, шефовете на цели индустриални армии, съвременните буржоа», казват Карл Маркс и Фридрих Енгелс.
Така че, излизайки от Комунизма България е на път да излезе и от капитализма.

https://leninism.su/works/81-tom-42/1145-moskovskaya-gubernskaya-konferencziya-rkpb.html
https://leninism.su/works/77-tom-38/1310-rechi-zapisannye-na-grammofonnyx-plastinkax-38.html#.D0.A7.D0.A2.D0.9E_.D0.A2.D0.90.D0.9A.D0.9E.D0.95_.D0.A1.D0.9E.D0.92.D0.95.D0.A2.D0.A1.D0.9A.D0.90.D0.AF_.D0.92.D0.9B.D0.90.D0.A1.D0.A2.D0.AC.3F
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%95%D0%A6_%E2%80%9E%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B9%E2%80%9C
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%95%D0%A6_%E2%80%9E%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B9%E2%80%9C
https://www.segabg.com/hot/category-economy/ministur-radev-razkri-skandalni-fakti-za-susipvaneto-na-pavec-chaira
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%95%D0%A6_%E2%80%9E%D0%91%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B5%E2%80%9C
https://www.google.bg/search?q=%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%89%D0%B0+%D0%B1%D0%B5%D0%B7+%D1%82%D0%BE%D0%BA&sca_esv=586268016&source=hp&ei=yB9nZbTJEp-9xc8Pj9irgAc&iflsig=AO6bgOgAAAAAZWct2Pd--BLEt8uhOP31wQUrFq6wcEP6&ved=0ahUKEwi0zdjljOmCAxWfXvEDHQ_sCnAQ4dUDCA4&oq=%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%89%D0%B0+%D0%B1%D0%B5%D0%B7+%D1%82%D0%BE%D0%BA&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IhrRgdC10LvQuNGJ0LAg0LHQtdC3INGC0L7QujIEEAAYAzIGEAAYFhgeSNRGUABY9SZwAHgAkAEAmAGmAqABiQ2qAQU4LjQuMrgBDMgBAPgBAcICCxAAGIAEGLEDGIMBwgIOEC4YgAQYigUYsQMYgwHCAggQABiABBixA8ICBRAAGIAEwgIFEC4YgATCAgsQLhiABBixAxiDAcICCBAuGIAEGLEDwgIOEAAYgAQYsQMYgwEYyQPCAgsQABiABBiKBRiSA8ICBBAuGAPCAggQABgWGB4YCsICCBAAGBYYHhgPwgIGEAAYAxgN&sclient=gws-wiz#ip=1
https://www.youtube.com/watch?v=k_s-jQrwSEg

© Красимир Говедаров, Главен експерт








Гласувай:
7


Вълнообразно


1. nedovolen - Не знам от къде излиза, но е потънала ...
30.11.2023 11:38
Не знам от къде излиза, но е потънала в дълбините на кретенизма.
:-)))
цитирай
2. kvg55 - До 1. nedovolen
30.11.2023 12:07
Капитализмът и Комунизмът са социално–икономически състояния на обществото.
Кретенизмът е умствено–психическо състояние.
цитирай
3. blog13 - Что делать?
30.11.2023 12:38
Ленин - чудесно. При него нещата са стигнали и до въпроса, Какво да се прави. А при тебе как са? Дали ти желаеш само да си приказваш или акцентираш на нещо което задължително трябва да се направи. В случай че е второто имам следните обвързани в логическа последователност въпроси (пътна карта:

1. Кой извърши тези престъпления, кой унищожи фактически производителната сила, която бе създадена основно през времето на соца - не е ли това държавната власт на България?
2. Ако е държавната власт (доколкото разбирам и ти така смяташ), с каква цел ти изнасяш тия факти (и според мене са факти)? Не е ли с цел да запознаеш народа, мнозинството от българите?
3. Ако целта ти е да запознаеш народа, и ако предположим, че народът разбере и се съгласи, че си прав, очакваш ли нещо от него, той да направи, особено по отношение на тия които управляват? Или пък очакваш, народът само да се запознае, и след това нищо да не направи?
4. В случай че имаш за цел в крайна сметка народът нещо да направи, това би трябвало да означава, че ти агитираш за демокрация. Така ли е или не е? Защото ако не е, а аз си мисля, че не е, предвид на предишни твои изказвания и спорове с мене, това означава, че си много объркан.

Тука имаме обществено объркване по всички въпроси - като почнеш най-малкото от концепцията на Маркс и Ленин. Ако нямаше объркване нямаше да има и перестройка, нямаше да стигнем и до тука.
цитирай
4. iw69 - Деба
30.11.2023 12:57
шибаната днешна изродско–фашистка България!
цитирай
5. kvg55 - До 3. blog13
30.11.2023 13:43
Целта ми е да ти създам възможност да покажеш, колко си велик.
цитирай
6. kvg55 - До 4. iw69
30.11.2023 13:44
Бой, ебан и гръцка музика.
цитирай
7. morskipesni - Унищожителите на България са САЩ и тяхната колона мекерета.
30.11.2023 13:47
Докараха ни до просешка тояга, за да могат пречейки, "да помагат".
Но няма да е за дълго. Следя. Българите им кроят АНТИКОЛОНИАЛНА капа.
цитирай
8. rara - :) Ми той онзи говед Хрушчов не се ли ...
30.11.2023 15:52
:) Ми той онзи говед Хрушчов не се ли издъни на едно посещение в Швеция? : " Брейййй, ми те тези шведи май са построили социализма..."
цитирай
9. krumbelosvet - Бе г-н 55, ко й туй нещу?
30.11.2023 16:17
"Тази част от комунизма, Съветската власт, в България я нямаше. У нас властта беше на Тодор Живков."
Тоз Тодор цар-самодържец ли беше, немаше ли външна политика и съюзници, и ИДЕОЛОГИЯ, и ПАРТИЯ, и ПЛАНОВА икономика, и Държавен Комитет по Планиране...
цитирай
10. kvg55 - До 7. morskipesni
30.11.2023 16:22
Аха, ще ги пуснем на тушкалката.
цитирай
11. kvg55 - До 8. rara
30.11.2023 16:24
Не съм го придружавал, не мога да кажа.
цитирай
12. avrilbo - До 4 iw69
30.11.2023 16:32
То и Жельо Желев с златни пера беше писал пачи слова с книгата му Фашизма , но всъщност Европа и самия Жельо са хитлеристи въпреки , че хИтлер отдавна го няма ДЕЮРЕ ЕВРОАТЛАНТИЗМА като вътрешна политика и ЕРОПЕЙСКИТЕ ЦЕНОСТИ като брутална външна политика на агресия и геноцид ДЕФАКТО СА СИ ХИТЛЕРИЗМА който е останал като ДЪРЖАВЕН СТРОЙ на ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ . 4 милиона българи за 30 години вече ги няма и от тях останаха само ФИНИ ПРАХОВИ ЧАСТИЦИ по методиката на Хитлер
цитирай
13. kvg55 - До 9. krumbelosvet
30.11.2023 16:34
Имаше ли у нас Съвети на работническите, войнишките и селските депутати? Нямаше!
Ама, айде, де! Не си глупав. Различавай шегата от сериозното. Виж категорията на постинга.
На психодесните, колкото и да им обясняваш, че Тодор Живков не е диктатор, никога няма да го приемат. Затова им казвай : диктатор беше, ама народен диктатор. И си държеше милионите в България, защото в Швейцария не ги намериха. И понеже цяла България беше негова, направи я градина. Такива едни приказки трябва да им се разправят. Към всеки буржоазен идиот трябва индивидуален подход – цитираш му Ленин и му казваш : Като няма електричество, няма и комунизъм, нали така? И той кима утвърдително.
цитирай
14. kvg55 - До 12. avrilbo
30.11.2023 16:36
Да.
цитирай
15. morskipesni - Аха. "Тушкалка" едва ли се досещам що е,
30.11.2023 16:52
но щом се появят вицовете- свършени са, кювлиите!
Ето и един добър: Всички европейски страни напуснаха НАТО и ЕС!
Но не и България!- защо? Не изпълнява критериите за напускане!
цитирай
16. kvg55 - До 15. morskipesni
30.11.2023 17:08
Ха–ха–ха!
Вицовете! Тоя си го записвам в лексикона и ще го употребя в някой постинг.
Пързалка по нашенски е тушкалка. Тушкам се – пързалям се. Велик е езикът ни.
цитирай
17. blog13 - Целта ми е да ти създам възможност да ...
30.11.2023 17:54
kvg55 написа:
Целта ми е да ти създам възможност да покажеш, колко си велик.


Т.е. не желаеш да стигнеш до реални действия срещу тия срещу които говориш?
Жалко!

Но има тука и една хубава новина - на въпроса "Что делать?" може да се разчита. Личният ми опит показва, че след него, маските винаги падат.
Тоя въпрос произтича от максимата "По делата им ще ги познаете." Ако видиш някой, който иска само да си говори, такъв който единствено е против, че е най-лесно. Но не предлага нищо реално. Значи добре - човекът толкова си може.

Но ако започне да напада, тоя който иска да стигне до правилното действие - това е вече маскиран агент.

Между другото и самият Ленин е точно такъв. Това може да се види много ясно, по това какво точно предлага. Т.е. и по резултатите, плодовете. Електричеството - това ясно, за шега става.

Но идеологията, научният комунизъм говореше, че когато започнат да се осъществява на практика, държавата ще отмре. Но държавата за целия период на соц лагера, не само че не отмря - тя стана още по-силна. До такава степен, че в един момент, именно държавата демонтира социализма и наложеи капитализма.

Комунистите, също така говореха същото като и капиталистите - че най-добрата демокрация е при тях. Но ако анализираме избирателните им системи, вкл. съветите, т.е. това е което те предлагат да се прави - и всичко се оттича в канализацията. Няма разлика по същество между комунизма и капитализма поради простата причина, че и двете са псевдодемокрации. И след като става въпрос за една система, начинът по който се извършва управлението е един и същ. Следователно, по-силната система подчинява по-слабата. Всичкото това нещо Е механизъм (както постоянно повтарям). А един механизъм може да бъде разбран единствено чрез логика. От инженери. И ако ти се е появил някой инженер под темата и се оптитва да разсъждава логически, да почнеш да го нападаш, да му правиш психо-анализа или нещо подобно - това е ексцентрична реакция, която само подсказва, че ти е пропаднал камуфлажа. Хората разбраха. Може би не съвсем всички, но достатъчно.
цитирай
18. kvg55 - До 17. blog13
30.11.2023 18:06
"От инженери" – За машинни инженери съм чул. Но за политически инженери не съм.
цитирай
19. blog13 - "От инженери" – За ма...
30.11.2023 18:31
kvg55 написа:
"От инженери" – За машинни инженери съм чул. Но за политически инженери не съм.

Не съществува ли обществен механизъм по който обществото работи? Когато през соца учехме за главни обществени отношения, за производствени отношения - това какво е?
цитирай
20. kvg55 - До 19. blog13
30.11.2023 19:38
Да, имаше и няколко "Нов икономически механизъм".
А ти правиш ли разлика между технически механизъм и обществен механизъм.
цитирай
21. blog13 - Да, имаше и няколко "Нов ик...
30.11.2023 20:09
kvg55 написа:
Да, имаше и няколко "Нов икономически механизъм".
А ти правиш ли разлика между технически механизъм и обществен механизъм.


Предполагам, че ме питаш, дали правя разлика между елементите на една техническа машина които взаимодействат по между си и елементите на обществената машина, които взаимодействат по между си.

Да, правя разлика. Вероятно няма да ги сбъркам. Но както е казал и другарят Маркс, елементите на обществения механизъм, взаимодействат по между си по много сложни начини, и даже някои номинирани точно от Маркс обществени взаимодействия за особено важни се случват опосредствено през предмети. Конкретно пари. Но на днешно време парите могат да бъдат и компютри.

...
Обаче има ли значение, дали аз правя разлика между тия неща или не правя? Дай ти решението какво да се прави! Но задължително трябва да го изведеш логически - или не си съгласен, че това е пътната карта.

До тука, кво разбрахме всички ние, четейки те тебе: Тия които управляват днешна България са особено вредни, злоупотребяват с власт.

Това вече е ясно. Отдавна е ясно. И после какво? Има ли още смисъл, да привеждаш повече аргументи?

Кво казва марксическата наука, която учехме през соца - единствен критерии за верността на всяка теория е практиката. Что делать? Кажи ти.
цитирай
22. rara - Имаше ли у нас Съвети на работнич...
30.11.2023 20:19
kvg55 написа:
Имаше ли у нас Съвети на работническите, войнишките и селските депутати? Нямаше!
Ама, айде, де! Не си глупав. Различавай шегата от сериозното. Виж категорията на постинга.
На психодесните, колкото и да им обясняваш, че Тодор Живков не е диктатор, никога няма да го приемат. Затова им казвай : диктатор беше, ама народен диктатор. И си държеше милионите в България, защото в Швейцария не ги намериха. И понеже цяла България беше негова, направи я градина. Такива едни приказки трябва да им се разправят. Към всеки буржоазен идиот трябва индивидуален подход – цитираш му Ленин и му казваш : Като няма електричество, няма и комунизъм, нали така? И той кима утвърдително.


Ццц кой знае защо тази градина така буреняса. Че и фалира накрая. Ти държал ли си мотика да знаеш какво е градина?

цитирай
23. kvg55 - До 21. blog13
30.11.2023 20:25
Аз вече не съм в трудоспособна възраст и затова избягвам да давам публични съвети какво да се прави. Ами като се видя, че капитализмът не работи за народа и обществото, да се върнем и преосмислим социализма.
цитирай
24. kvg55 - До 22. rara
30.11.2023 20:32
Тъпо, тъпо, та чак вдлъбнато.
Буквално буреняса за десетилетие след реституцията на земята в реални граници, както нареди Желката. Ти ходил ли си някога на село? И след криминалната приватизация.
Ти виждал ли си Завода за спирално заварени тръби в град Септември?
цитирай
25. blog13 - Аз вече не съм в трудоспособна въ...
30.11.2023 22:03
kvg55 написа:
Аз вече не съм в трудоспособна възраст и затова избягвам да давам публични съвети какво да се прави. Ами като се видя, че капитализмът не работи за народа и обществото, да се върнем и преосмислим социализма.


Ми добре - да го преосмислим. Почваш ли да го преосмисляш в темите си? Аз ще наблюдавам за грешки. На прима виста, бих ти обърнал внимание, че социализмът е базиран на теорията на научния комунизъм. Но теорията на научния комунизъм, доведе, както вече ти обърнах внимание до това, че държавата вместо да отмре се засили. А накрая възроди капитализма. И тука става въпрос, че именно държавата, т.е. хората с власт извършиха това. Как предлагаш по теорията на научния комунизъм това да е могло да бъде предотвратено? Аз си мисля, че в теорията за която говориш, че трябва да я преосмислим, има някои фундаментални грешки. И дори небивалици. Ако в една теория съществуват небивалици, тя е най-малкото несериозна. Но давай конкретно. Почваш ли да се пренасочваш от доказателства за това че днешната власт е престъпна (нещо което е вече до болка ясно, дори на децата), към преосмислянето на социализма?
цитирай
26. kvg55 - До 25. blog13
30.11.2023 22:54
"Аз ще наблюдавам за грешки" – Я не ми се прави на истина от последна инстанция.
"бих ти обърнал внимание" – И наклон на кура не можеш да ми даваш.
цитирай
27. blog13 - "Аз ще наблюдавам за грешк...
01.12.2023 10:04
kvg55 написа:
"Аз ще наблюдавам за грешки" – Я не ми се прави на истина от последна инстанция.
"бих ти обърнал внимание" – И наклон на кура не можеш да ми даваш.


Доколкото разбирам постоянно не си разбрал кво ти казвам. И решаваш, отново че съм имал предвид нещо което не съм имал предвид. "Аз ще наблюдавам за грешки" - т.е. това тука, ако не се лъжа е клуб, където всички те наблюдават за грешки. Което е добре, защото така по-лесно се приближаваме до истината (всеки прави грешки). И предвид на досегашните ти изригвания, с които ти даде индикации, че не разбираш добре и се изцепваш по най-просташкия и неадекватен начин, аз фактически ти се извиних предварително, да не избухваш ненужно и неуместно, като същевременно се отклоняваш от същината. Т.е. аз те предупредих, че ще наблюдавам и ще си позволя да те критикувам. Така както това вероятно ще направи и някой друг, който има какво да каже.

...

Но отново и отново, не моята личност бе най-важна. Тука имаме обществен проблем. Наболял от години, десетилетия минимум. Какво тук значи някаква си личност (па била и моята)? И за съжаление ти точно това не разбираш. А имаш претенции с нещата които пишеш, че решаваш обществени проблеми.
цитирай
28. kvg55 - До 27. blog13
01.12.2023 10:35
Ами наблюдавай, сезирай когото трябва, какво само се каниш.
цитирай
29. blog13 - Ами наблюдавай, сезирай когото ...
01.12.2023 10:42
kvg55 написа:
Ами наблюдавай, сезирай когото трябва, какво само се каниш.


С всеки мой пост, тука, аз сезирам обществото. А така също и ти.

Върни се в началото и опитай да проумееш, какво те попитах с първия си коментар под тая твоя тема! Там съм се опитал да ти обясня, че смисълът на това което не аз, а ти правиш, е че сезираш обществото. Ти го сезираш. И ако сезираш обществото, логически следва че очакваш нещо от него. Аз те попитах, дали разбираш, че правиш точно това.

... И сега ти кого ме караш аз да сезирам - кажи го в прав текст, така както аз ти говоря в прав текст! Ако искаш де - да не решиш, че сега ти се правя на началник и не мога да ти давам наклон на кво беше там.
цитирай
30. kvg55 - До 29. blog13
01.12.2023 11:11
Нищо не очаквам от когото и да било. Кой съм аз?
Обърни внимание на категорията, в която публикувам постингите си.
цитирай
31. rara - Тъпо, тъпо, та чак вдлъбнато. Бу...
01.12.2023 19:23
kvg55 написа:
Тъпо, тъпо, та чак вдлъбнато.
Буквално буреняса за десетилетие след реституцията на земята в реални граници, както нареди Желката. Ти ходил ли си някога на село? И след криминалната приватизация.
Ти виждал ли си Завода за спирално заварени тръби в град Септември?


Между другото съм роден на село. И зная какво беше селото преди масовизацията и ТКЗС. Цъфтящо. След като насилствено набутаха хората в ТКЗС /пребиваха ги от бой/ /помня, защото бях на 7 години/, те започнаха да бягат към града и селото запустя /стана циганско/. Затвориха и училището и детската градина - това се случи през шейсетте години, останалите десетина деца - циганчета ги караха на училище в съседното село с камион. След хората умряха и ниви, и градини, и животни, с изключение на няколко магарета и кучета. /а преди стадата бяха многохилядни/. Тове се случи преди 1965 година - в разгара на социалистическото строителство. Не ми говори за село, защото там съм израсъл. Между другото това село още съществува /Болярино Пловдивско/ и там живеят двадесетина старци /между циганите/. Земята се обработва от един бивш соцчокой от Раковски, но сеят предимно житни култури. Добре, че поне това правят. А ти приятелю, си един соцдръвник, който никога няма да проумее трагедията, която причиниха комунистите на селския човек.
цитирай
32. kvg55 - До 31. rara
01.12.2023 20:02
А воловете и волската кола помниш ли? И я кажи коя година ви електрифицираха селото и коя година ви е строена къщата? Кога е построена обществената фурна за хляб. А това го пише в Уикипедията : "През 1945 година е построен Стопански двор I, с две помещения. През 1947 година е построена сградата на кметството, в която на горния етаж се помещава пощата, а на първия здравната служба и администрацията на съвета. През 1948 година е построен Стопански двор II, а през 1949 – Стопански двор III. През 1952 година населението изгражда фурна за печене на хляб". И други изобличаващи те неща пише.
Лъжеш като дърт цитанин.
При социализма в моето село имаше детска градина и две училища – начално и основно. Имаше родилен дом, санаториум, профилакториум и почивна станция на трудещите се селяни.
Сега няма нищо от това.
цитирай
33. blog13 - Лъжеш като дърт цитанин. Лошо нема - ...
02.12.2023 12:30
kvg55 написа:
Лъжеш като дърт цитанин.


Лошо нема - човекът се забавлява. Обърни внимание на категорията в която е публикуван постингът!
цитирай
34. kvg55 - До 33. blog13
02.12.2023 14:49
Ъхъ. То и лъжливото овчарче от приказката така се забавлявало.
цитирай
35. blog13 - Ъхъ. То и лъжливото овчарче от пр...
02.12.2023 15:42
kvg55 написа:
Ъхъ. То и лъжливото овчарче от приказката така се забавлявало.


Да не намекваш, че може да се случи нещо реално? Но, предполагам, нямш идея, какво точно - нали така?
цитирай
36. kvg55 - До 35. blog13
02.12.2023 17:36
Нищо не намеквам. Просто начинът му на забавление е доста глупав.
А умният и възпитан човек не коментира повече от 1–2 пъти.
цитирай
37. rara - А воловете и волската кола помниш ...
03.12.2023 12:33
kvg55 написа:
А воловете и волската кола помниш ли? И я кажи коя година ви електрифицираха селото и коя година ви е строена къщата? Кога е построена обществената фурна за хляб. А това го пише в Уикипедията : "През 1945 година е построен Стопански двор I, с две помещения. През 1947 година е построена сградата на кметството, в която на горния етаж се помещава пощата, а на първия здравната служба и администрацията на съвета. През 1948 година е построен Стопански двор II, а през 1949 – Стопански двор III. През 1952 година населението изгражда фурна за печене на хляб". И други изобличаващи те неща пише.
Лъжеш като дърт цитанин.
При социализма в моето село имаше детска градина и две училища – начално и основно. Имаше родилен дом, санаториум, профилакториум и почивна станция на трудещите се селяни.
Сега няма нищо от това.


:) Ми няма я... Нали и аз това съм ти писал. Хората, включително и моето семейство, започнаха масово да бягат от село някъде в началото на шейсетте години, към 65 година вече почти избягаха, а училището затвори преди седемдесета година, защото вече нямаше деца. Последният училищен директор беше Иван Атанасов /по баща/ - син на бившия кмет, когото селяните наричаха на подбив "Наската". Та това е, общо взето, соцреализма по нашенско, а и не само. Аз няма за какво да лъжа - лъжецът си ти и фактът, че окончателно се срути държавата 89 година и твоите приятели /с дребни изключения/ масово се пребоядисаха в синьо, го доказва. А тези приказки за санаториуми, профилакториуми и почивни станции за селяните ги разправяй на старата ми шапка. Хората избягаха от селата, заради дерибействата на комунистите и това са фактите.
цитирай
38. kvg55 - До 37. rara
03.12.2023 13:15
Изоставили са воловете значи и са избягали в града. А кой построи това, за което пише в Уикипедията и даже снимка е приложена. И как така лошият социализъм създаде условия на бедните селяни да станат граждани, което в царска България беше мираж.
Да не би да сте били чорбаджии?
цитирай
39. rara - Изоставили са воловете значи и са ...
03.12.2023 20:49
kvg55 написа:
Изоставили са воловете значи и са избягали в града. А кой построи това, за което пише в Уикипедията и даже снимка е приложена. И как така лошият социализъм създаде условия на бедните селяни да станат граждани, което в царска България беше мираж.
Да не би да сте били чорбаджии?


Не ги изоставиха, а бяха ограбени от комунистите. Второ, щом са избягали, значи е имало причина. Никой не бяга от доброто. Толкова ли е трудно за разбиране или само вие комунистите не го проумявате? Или така ви отърва? Искате комунизъм, но някой друг да работи, а вие само на ръководни длъжности. Поне това да можехте, а и за него не ви биваше. Или за тази икономическа катастрофа през 80 те години пак американците ви бяха виновни. Проклетите американци :) ...
цитирай
40. kvg55 - Да 39. rara
03.12.2023 21:34
Ха–ха–ха!
"избягали, значи е имало причина" – и убийците бягат, и крадците бягат, и мързеливите бягат, значи въобще е е имало причина.
цитирай
41. raders - Ми те и лекоатлетите бягат, само че ...
03.12.2023 23:17
Ми те и лекоатлетите бягат, само че аргументите ти тъпеят, когато става въпрос за хора, опитващи се да се спасят от комунистическата напаст.

https://blog/images/1/1/arrow.gif
цитирай
42. kvg55 - До 41. raders
03.12.2023 23:47
А бе, умник?!
Да не би в града да не е имало "комунистическа напаст"?
цитирай
43. rara - А бе, умник?! Да не би в града да не е ...
04.12.2023 11:43
kvg55 написа:
А бе, умник?!
Да не би в града да не е имало "комунистическа напаст"?


Прав си - същата лудница беше, ама хората в паниката нямаше къде да идат. Границите затворени, милиционерите стрелят, Белене и Скравена ни зоват. И пр. Само че на село "трудовият ден" беше 30 стотинки плюс две кила царевица и две кила пшеница. Добре че селяните се научиха да крадат. :) Къщата ни беше край шосето и чувах преди полунощ когато каруците заминаваха към полето и сутрин по първи петли се връщата потраквайки - препълнени с царевица. Идваха даже от съседното село Белозем. Беше "голямото нощно тракане". :) И ти се чудя с какъв акъл се опитваш да оправдаеш тази мизерия, на която комунистите обрекоха цялото общество. Заводи правели нашите. И къде ти са сега тези заводи? Произвеждаха боклуци и фалираха нали? С дребни изключения. И пак за всичко са виновни американците...
цитирай
44. kvg55 - До 43. rara
04.12.2023 11:53
Айде, успокой се!
България вече излиза от Комунизма.
А че вие по полските села сте си крадливи, си прав.
цитирай
45. rara - Айде, успокой се!България вече ...
04.12.2023 12:30
kvg55 написа:
Айде, успокой се!
България вече излиза от Комунизма.
А че вие по полските села сте си крадливи, си прав.


:) Не само по селата. Същите китки са и гражданите. Но си спомням, че веднъж /1978 г/ милиционерите заловиха една нощ в прасковената градина край овощарския институт в Пловдив /кого мислиш/ самия председател на ТКЗС "Райчо Кирков/ /ще премълча името, защото може още да е жив човекът/ с няколко касетки праскови. Ами, за да замажат работата, му поставиха диагноза /инфаркт/ и излезе в болнични. Разбира се, до 1989 г. беше член на БКП, след това не зная. :) Не селянин - уважаван гражданин си беше и комунист. /защо ли така този термин ми вдъхва само погнуса?/
цитирай
46. kvg55 - До 45. rara
04.12.2023 13:40
Айде, айде, стига си съчинявал.
А Института по овощарство в Пловдив е създаден при социализма.
И прави разлика между "комунист" и "член на БКП".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5955583
Постинги: 2839
Коментари: 26156
Гласове: 34454
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930